Pátek, 14 května, 2021

Jak uspět na veletrhu BEAUTY FORUM?

Jsme jedni z vás – výrobci kosmetiky, kterou se snažíme distribuovat do všech koutů světa. Než jsme se rozhodli přinést do Česka nový typ veletrhů orientovaných na správnou cílovou skupinu, absolvovali jsme veletrhy na 3 různých kontinentech.

Jsme hrdí na to, že jsme jedinou českou firmou, která své produkty každý 2. rok pravidelně vystavuje na Cosmoprofu v Boloni. Již téměř celou dekádu se také každoročně účastníme největších německých beauty veletrhů. Kromě toho jsme se prezentovali také ve Varšavě, Grazu, Trenčíně i Bratislavě, Budapešti, Curychu, Utrechtu, Londýně, Paříži, Moskvě, Istanbulu, Dubaji, Miami i Los Angeles, a dokonce i v Bogotě. A právě díky této pravidelné účasti na veletrzích a výstavách jme za dobu své existence získali řadu zkušeností.

Byli jsme svědky různého přístupu k vystavovatelům i návštěvníkům

S každým dalším zahraničním veletrhem jsme si čím dál více uvědomovali, jak moc v Česku chybí veletrh, který by se cíleně orientoval na profesionály. V našem názoru nás dále utvrdily i četné rozhovoru s ostatními českými vystavovateli. Některým vadilo postupné chřadnutí kvality českých veletrhů, jiným nízká účast profesionálů a nákupčích mezi tisícovkami koncových zákazníků. To vše nás vedlo ke sjednání licence Beauty Forum pro Českou republiku.

Na veletrzích Beauty Forum už řadu let působíme jako partneři a vybrali jsme si je právě pro jejich vysokou úroveň profesionality, kterou chceme udržet i v ČR. Letos díky jejich spojení se sítí Cosmoprof dokonce poprvé můžeme čerpat know-how tohoto legendárního řetězce beauty veletrhů.

Abyste byli úspěšní i vy, přinášíme vám 6 tipů z praxe, díky kterým bude váš stánek úspěšný na kterémkoliv veletrhu, na jaký se vydáte!

1. Nepodceňujte světlo

Pokud se na veletrhu těsní stánek na stánku, pak si návštěvník veletrhu svůj směr určuje podle prvotních vizuálních dojmů. Jestli je váš stánek nedostatečně osvětlen, může se stát, že vás návštěvník bez povšimnutí mine a zastaví se až u stánku, který dokonale prosvětlen.

2. Ukažte, co prodáváte

Představte si 15 osob, které stojí před vaším stánkem a lidem, co kolem nich prochází, blokují výhled na vaše produkty. Jestli je máte vyskládané jen na prodejním regálu u zadní strany stánku, potenciální zákazníci je nemají šanci vidět. Proto investujte do barevného banner umístěného v takové výšce, aby i zdálky každý viděl, co nabízíte. Pokud chcete do své prezentace investovat více financí, pořiďte si velkoformátovou obrazovku, na které můžete pouštět krátká videa, co pozornost návštěvníků upoutají ještě víc.

3. Firemní styl

Sjednoťte vzhled svých promotérů na stánku nějakým na první pohled viditelným společným znakem. Například jim můžete rozdat uniformy ve firemních barvách (stačí kalhoty a tričko nebo košile ve stejné barvě a ideálně s firemním potiskem). Na veletrhu tak výšíte prestiž a důvěryhodnost své značky oproti stánkům, kde na sobě promotéři mají své vlastní oblečení, ve kterém přišli.

4. Promo materiály

Na veletrh mějte připravené jednoduché a snadno zapamatovatelné letáky, které budete svým potenciálním zákazníkům rozdávat. Nezapomeňte na ně uvést kontaktní údaje a číslo stánku, protože pokud nákupčí dostane 100 letáčků, později už si nevzpomene, jaký stánek ke kterému přiřadit. Výhodu osobního setkání se svým potenciálním dlouhodobým partnerem můžete špatným reklamním prospektem promarnit.

5. Úsměv a vstřícnost

Nezapomínejte se usmívat, i když vás bolí záda, nohy nebo hlava. Pro návštěvníka není nic horšího, než vidět personál stánku, který znuděně sedí za pultem. Má pak totiž pocit, že by je jakýmkoliv dotazem jen obtěžoval. Možná vám to tak nepřipadá, ale zamračení promotéři dokážou potenciální zákazníky zcela bezpečně odehnat.

6. Originalita

Investujte do vlastního stánku! Jestli nevíte, na co se zaměřit, neváhejte a obraťte se na nás. Rádi pro vás zajistíme výrobu konstrukcí, velkoformátových svíticích bannerů i stánků na míru. A kolik vás to bude stát? Například černá hliníková Truss konstrukce o rozměrech 5 × 3 m a vysoká 3,5 metru vyjde přibližně na 35 000 Kč. Její výhodou je, že pokud nedojde k mechanickému poničení, zůstane vám už napořád. Velké svíticí samostojné bannery o rozměru 1,5 × 3 m pak vyjdou asi na 15 000 Kč. Efekt, kterého díky nim dosáhnete, je ale k nezaplacení a zákazníci si vás díky nim lépe zapamatují.

Věříme, že účast na veletrhu Beauty Forum Praha nijak nepodceníte a během obou dní si získáte nejen nové zákazníky, ale také partnery!

Další články

Sledujte nás

21,950FansLike
2,765FollowersFollow
0SubscribersSubscribe
- Advertisement -spot_img

Novinky